+++ منتدي الشباب الجامعة المسيحي+++
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

+++ هذا المنتدي مخصص للشباب الجامعي المسيحي في الجامعات المصرية و برجاء من كل الزوار التســـــجيل +++

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

معجزة للبابا كيرلس

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bero
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى
bero

ذكر
السكن و الديانة : omrania giza egypt
الجامعة و الكلية و السنة الدراسية : ثالتة صيدلة جامعة 6 اكتوبر
الهوايات : making friends photographing reading
مزاجى : معجزة للبابا كيرلس 63013409eg3

معجزة للبابا كيرلس Empty
مُساهمةموضوع: معجزة للبابا كيرلس   معجزة للبابا كيرلس I_icon_minitimeالجمعة مايو 18, 2007 6:52 am

زمان ايام البابا كان فى كل صيف يدهب جميع شباب الاسكندرية الميسحين الى دير مارمينا خلوة وفى يوم البابا حس بزحام فى الدير فقال لازم الشباب كلها تروح فجمعهم وركبهم جرار يوصلهم لمحطةالقطار ولكن كان يوجد شاب ليس معة نقود وكان من محطة القطار لبيتهم ساعة وقال كدة يا بابا تسبنى اروح وانا معيش فلوس طيب اعمل اية بعد مانزل من القطر وفى الظلمة حد فتح ايدة وحطلة فلوس الولد استغرب مين دةلانة بس خد الفلوس ومشى لانة محتاج وبعد سنة فى الصيف كالعادة دهب الشباب المسحين الى دير مارمينا وبردة البابا
جمعهم عشان يروحوا فالولد وهو طالع الجرار مسكة البابا وقالة عايز فلوس تانى ولا معاك يا بنى متهايلى عرفتوا مين اللى حطلة الفلوس طبعا البابا كيرلسLike a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
يا جماعة دة موضوع ايريني اللي اللي جايباة بس انا اللي حاطوا في منتدي المعجزات
وانا اسف يا ايريني
http://o6uchgroup.mam9.com
ereny
عضو نشيط
عضو نشيط
ereny

انثى
السكن و الديانة : المحلة الكبرى مسيحية
الجامعة و الكلية و السنة الدراسية : جامعة مصر للعلوم والتكنولوجيا تانية اعلام
الهوايات : الكتابة والقراءة والتمثيل

معجزة للبابا كيرلس Empty
مُساهمةموضوع: رد: معجزة للبابا كيرلس   معجزة للبابا كيرلس I_icon_minitimeالجمعة مايو 18, 2007 3:03 pm

ولا يهمك يا برسوم مهما يكن احنا اخوات وانا وانت واحد

معجزة للبابا كيرلس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-